ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)
на замовлення і виконання послуг

 

Цей договір є офіційною та публічною пропозицією Надавача Послуг укласти договір надання послуг, представленого на сайті https://odmin.firecast.pp.ua. Даний договір є публічним, тобто відповідно до статті 633 Цивільного кодексу України, його умови є однаковими для всіх замовників незалежно від їх статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець) без надання переваги одному замовнику перед іншим. Шляхом укладення цього Договору Замовник в повному обсязі приймає умови та порядок оформлення замовлення, оплати послуги, доставки послуги, повернення послуги, відповідальності за недобросовісне замовлення та усі інші умови договору. Договір вважається укладеним після виконання оплати за Послугу Замовником за банківськими реквізитами Надавача Послуг через канали дистанційного зв'язку, вказаних на сайті.


1. Визначення термінів

1.1. Публічна оферта (далі - «Оферта») - публічна пропозиція Надавача Послуг, адресована невизначеному колу осіб, укласти з Надавачем Послуг договір надання послуг дистанційним способом (далі - «Договір») на умовах, що містяться в цій Оферті.

1.2. Послуга – об'єкт угоди сторін, який був обраний замовником на сайті та про який повідомлено Надавачу Послуг через канали дистанційного зв'язку, вказаних на сайті.

1.3. Лендинг – сайт Надавача Послуг за адресою https://odmin.firecast.pp.ua що створений для укладення договорів надання послуг на підставі ознайомлення Замовника із запропонованим Надавачем Послуг описом Послуг за допомогою мережі Інтернет.

1.4. Замовник – дієздатна особа, яка досягла 18 років, отримує інформацію від Надавача Послуг, виконує замовлення через канали дистанційного зв'язку Надавачу Послуг щодо надання послуг, що представлені на Лендингу.

1.5. Надавач Послуг – ФОП Чупайда Данило Володимирович (ІПН 3771205876), фізична особа-підприємець, створений і діє відповідно до чинного законодавства України, місцезнаходження якої: Україна, м. Глобине, вул. Травнева, буд. 45


2. Предмет Договору

2.1. Надавач Послуг зобов’язується виконати замовлену послугу через канали дистанційного зв'язку, а Замовник зобов’язується оплатити і прийняти послугу на умовах цього Договору.

2.2. Датою укладення Договору-оферти (акцептом оферти) та моментом повного й беззаперечного прийняттям Замовником умов Договору вважається виконання оплати за Послугу Замовником за банківськими реквізитами Надавача Послуг через канали дистанційного зв'язку, вказаних на Лендингу. У разі необхідності, за бажанням Замовника, Договір може бути оформлений у письмовій формі.

 

3. Оформлення Замовлення

3.1. Замовник самостійно надає замовлення через канали дистанційного зв'язку, а саме виконавши замовлення електронною поштою чи за номером телефону, вказаним в розділі контактів Лендингу.

3.2. Надавач Послуг має право відмовитися від надання послуг Замовнику у випадку, якщо відомості, вказані Замовником під час виконання замовлення, є неповними або викликають підозру щодо їх дійсності.

3.3. При замовленні послуги Замовник зобов'язується надати наступну обов’язкову інформацію, необхідну Надавачу Послуг для виконання замовлення:

3.3.1. прізвище, ім'я Замовника;

3.3.2. адреса електронної пошти.

3.3.3. контактний телефон.

3.3.4. Ідентифікаційний податковий номер для юридичної особи або фізичної-особи підприємця (за наявності).

3.4. Найменування, кількість, ціна обраної Замовником Послуги вказуються через канали дистанційного зв'язку.

3.5. Якщо будь-якої із Сторін договору необхідна додаткова інформація, він має право запросити її у іншій Стороні. У разі ненадання необхідної інформації Замовником, Надавач Послуг не несе відповідальності за надання якісної послуги Замовнику при винонанні послуги.

3.6. При виконанні замовлення через Надавача Послуг, Замовник зобов'язується надати інформацію, зазначену в п. 3.3 – 3.4. цієї Оферти.

3.7. Ухвалення Замовником умов цієї Оферти здійснюється за допомогою домовленості про замовлення дистанційними каналами зв'язку між Надавачем Послуг та Замовником.

3.8. Замовник несе відповідальність за достовірність наданої інформації при виконанні замовлення.

3.9. Укладаючи Договір, тобто акцептуючи умови даної пропозиції, шляхом виконання замовлення, Замовник підтверджує наступне:

а) Замовник цілком і повністю ознайомлений, і згоден з умовами цієї пропозиції (оферти);

б) він дає дозвіл на збір, обробку та передачу персональних даних, дозвіл на обробку персональних даних діє протягом усього терміну дії Договору, а також протягом необмеженого терміну після закінчення його дії. Крім цього, укладенням договору Замовник підтверджує, що він повідомлений (без додаткового повідомлення) про права, встановлених Законом України "Про захист персональних даних", про цілі збору даних, а також про те, що його персональні дані передаються Продавцю з метою можливості виконання умов цього Договору, можливості проведення взаєморозрахунків, а також для отримання рахунків, актів та інших документів. Замовник також погоджується з тим, що Надавач Послуг має право надавати доступ та передавати його персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень Замовника з метою виконання замовлення Замовника. Обсяг прав Замовника, як суб'єкта персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" йому відомий і зрозумілий.



4. Ціна і Виконання Послуги

4.1 Ціни на Послуги визначаються Продавцем самостійно та індивідуально, на основі наданого технічного завдання Замовника.

4.2 Ціни на Послуги можуть змінюватися Продавцем в односторонньому порядку залежно від кон'юнктури ринку. При цьому ціна окремої одиниці Послуги, вартість якої оплачена Замовником в повному обсязі, не може бути змінена Надавачем Послуг в односторонньому порядку.

4.3. Вартість Послуг не включає в себе вартість доставки Послуги Замовнику. Надання послуг виконується через дистанційні канали зв'язку.

4.4. Вартість Послуг не вказана на сайті Лендингу та повідомляється в індивідуальному порядку за зверненням Замовника по дистанційним каналам зв'язку.

4.5. Надавач Послуг може вказати орієнтовну вартість Послуги під час звернення Замовника із відповідним запитом до Надавача Послуг шляхом надіслання листа на електронну пошту або при оформленні замовлення через Надавача Послуг.

4.6. Зобов'язання Замовника по оплаті Послуги вважаються виконаними з моменту надходження коштів на банківський рахунок Надавача Послуг.

4.7. Розрахунки між Надавачем Послуг і Замовником за Послугу здійснюються банківським переказом на рахунок Надавача Послуг.

4.8. При отриманні послуги Замовник зобов'язаний перевірити повноту та цілісність виконаних робіт і підтвердити це Надавачу Послуг.

4.9. Замовник або його представник під час приймання послуги підтверджує, що не має претензій до кількості послуг, якості і цілісності послуги.

4.10. Право власності та всі ризики переходять до Замовника або його представника з моменту отримання Послуги Замовником через канали дистанційного зв'язку.


5. Права ті обов’язки Сторін

5.1. Надавач Послуг зобов’язаний:

5.1.1. Надати Замовнику Послугу у відповідності до умов цього Договору та замовлення Замовника.

5.1.2. Не розголошувати будь-яку приватну інформацію про Замовника і не надавати доступ до цієї інформації третім особам, за винятком випадків, передбачених законодавством та під час виконання замовлення Замовника.

5.2. Надавач Послуг має право:

5.2.1 Змінювати умови цієї Оферти, а також ціни на Послуги, в односторонньому порядку, повідомляючи про це Замовника. Всі зміни набувають чинності з моменту їх публікації.

5.3 Замовник зобов'язується:

5.3.1 До моменту укладення Договору ознайомитися зі змістом Договору, умовами Договору та правилами, запропонованими Надавачем Послуг на сайті Лендингу.

5.3.2 На виконання Надавачем Послуг своїх зобов'язань перед Замовником останній повинен повідомити всі необхідні дані, що однозначно ідентифікують його як Замовника і достатні для виконання Замовнику замовленої Послуги.

 

6. Повернення Коштів

6.1. Замовник має право на повернення коштів в разі неякісного виконання Послуги, якщо сторони дійшли домовленості про неякісно виконану Послугу.

6.2. Повернення Замовнику вартості Послуги здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Послуги Замовником за умови дотримання вимог, передбачених п. 6.1. Договору та чинним законодавством України.

6.3. Вартість Послуги підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Замовника.

6.4. Повернення вартості Послуги не вимагає інших дій щодо виконання робіт та здійснюється за рахунок Надавача Послуг.

6.5. У разі виявлення протягом встановленого строку недоліків у Послугі, Замовник особисто, в порядку та у строки, що встановлені законодавством України, має право пред'явити Надавачу Послуг вимоги, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів». При пред’явленні вимог про безоплатне усунення недоліків, строк на їх усунення відраховується з дати отримання Надавачем Послуг інформації щодо цього недоліка.

6.6. Розгляд вимог, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів», провадиться Надавачем Послуг за умови надання Замовником документів, передбачених чинним законодавством України. Надавач Послуг не відповідає за недоліки Послуг, які виникли після передання виконанних робіт Замовнику внаслідок порушення Замовником правил користування, дій третіх осіб або непереборної сили.

6.7. Замовник не має права відмовитися від Послуги належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначена Послуга може бути використана виключно Замовником, який її замовив.

6.8. Повернення вартості Послуги, у випадках, передбачених законом та цим Договором, здійснюється Замовнику через канали дистанційного зв'язку.


7. Відповідальність

7.1. Надавач Послуг не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Замовнику або третім особам внаслідок неналежного використання Послуги, наданої Надавачем Послуг.

7.2. Надавач Послуг не несе відповідальності за неналежне, несвоєчасне виконання замовлення і своїх зобов’язань у випадку надання Замовником недостовірної або помилкової інформації.

7.3. Надавач Послуг і Замовник несуть відповідальність за виконання своїх зобов'язань відповідно до чинного законодавства України і положень цього Договору.

7.4. Надавач Послуг або Замовник звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань, якщо невиконання є наслідком форс-мажорних обставин як: війна або військові дії, землетрус, повінь, пожежа та інші стихійні лиха, що виникли незалежно від волі Надавача Послуг і / або Замовника після укладення цього договору. Сторона, яка не може виконати свої зобов'язання, негайно повідомляє про це іншу сторону.

 

8. Конфіденційність і захист персональних даних.

8.1. Надаючи свої персональні дані Надавачу Послуг при оформленні Замовлення, Замовник надає Надавачу Послуг свою добровільну згоду на обробку, використання (у тому числі і передачу) своїх персональних даних, а також вчинення інших дій, передбачених Законом України «Про захист персональних даних», без обмеження терміну дії такої згоди.

8.2. Надавач Послуг зобов'язується не розголошувати отриману від Замовника інформацію. Не вважається порушенням надання Надавачем Послуг інформації контрагентам і третім особам, що діють на підставі договору з Надавачем Послуг, в тому числі і для виконання зобов'язань перед Замовником, а також у випадках, коли розкриття такої інформації встановлено вимогами чинного законодавства України.

8.3. Замовник несе відповідальність за підтримання своїх персональних даних в актуальному стані. Надавач Послуг не несе відповідальності за неякісне виконання або невиконання своїх зобов'язань у зв'язку з неактуальністю інформації про Замовника або невідповідністю її дійсності.


9. Інші умови

9.1. Цей договір укладено на території України і діє відповідно до чинного законодавства України.

9.2. Усі спори, що виникають між Замовником і Надавачем Послуг, вирішуються шляхом переговорів. У випадку недосягнення врегулювання спірного питання шляхом переговорів, Замовник та/або Надавач Послуг мають право звернутися за вирішенням спору до судових органів відповідно до чинного законодавства України.

9.3. Надавач Послуг має право вносити зміни до цього Договору в односторонньому порядку, передбаченому п. 5.2.1. Договору. Крім того, зміни до Договору також можуть бути внесені за взаємною згодою Сторін в порядку, передбаченому чинним законодавством України.


АДРЕСА ТА РЕКВІЗИТИ Надавача Послуг:

ФОП Чупайда Данило Володимирович

Україна, м. Глобине, вул. Травнева, буд. 45

ІПН 3771205876

ел. пошта firecast.gg@gmail.com

тел. +38 (095) 026-55-14

п/р UA963220010000026003340087343 в АТ «Універсал Банк»

МФО 322001

ЄДРПОУ 21133352